IBOK
Zaloguj do IBOKRegulamin IBOK (pobierz/zobacz)
Regulamin usługi informacyjnej SMS/e-mail (pobierz/zobacz)
Wniosek o utworzenie/usunięcie/aktualizację konta w IBOK (pobierz/zobacz)
Wniosek o włączenie aktualizację/wyłączenie usługi informacyjne SMS/e-mail (pobierz/zobacz)
Internetowe Biuro Obsługi Klienta
MPWiK Sp. z o.o. w Sieradzu wdrożyło i udostępniło swoim Klientom Internetowe Biuro Obsługi Klienta (IBOK). System IBOK daje Klientom Spółki możliwość uzyskania całodobowego dostępu do informacji dotyczących posesji Klienta miedzy innymi, wykazu przeprowadzonych odczytów wodomierzy, wykazu rozrachunków ( łącznie z możliwością pobrania wystawionych faktur w formacie pdf ).Dzięki uruchomieniu systemu IBOK nasi Klienci mogą samodzielnie i całodobowo sprawdzać stan swoich rozliczeń z MPWiK Sp. z o.o. w Sieradzu.
Warunkiem utworzenia konta w systemie IBOK jest akceptacja "Regulaminu Internetowego Biura Obsługi Klienta" oraz wypełnienie "Wniosku o utworzenie/usunięcie/aktualizację konta w IBOK". Wniosek i regulamin należy dostarczyć osobiście do siedziby firmy MPWiK Sp. z o.o. w Sieradzu. W przeciągu 7 dni roboczych na adres e-mail podany we Wniosku zostanie wysłana wiadomość z loginem oraz jednorazowym hasłem.
Usługa informacyjna SMS/e-mail.
Dodatkowo MPWiK Sp. z o.o. w Sieradzu daje możliwość skorzystania z Usługi informacyjnej SMS/e-mail, za pomocą której Klient zostanie poinformowany o udostępnieniu faktury w systemie IBOK. Powiadomienie może być wysłane za pomocą wiadomości e-mail i/lub wiadomości sms.
Warunkiem korzystania z Usługi informacyjnej SMS/e-mail jest zaakceptowanie "Regulaminu usługi informacyjnej SMS/e-mail" oraz wypełnienie "Wniosku o włączenieaktualizacjęwyłączenie usługi informacyjnej SMS/e-mail". Wniosek i regulamin należy dostarczyć osobiście do siedziby firmy MPWiK Sp. z o.o. w Sieradzu.